ميز خدمت الکترونیکی آزمایشگاه استان

2025-01-22 16:58:25 | ID : 224 | Visit : 3184

شرکت آزمايشگاه فني و مکانيک خاک در راستاي تحقق اهداف دولت الکترونيک، رعايت حقوق شهروندي و نيز امکان خدمت رساني به موقع، سريع و آسان به مشتريان و نيز ارتقاي رضايتمندي ايشان، اقدام به ارائه خدمات آزمايشهاي خود در قالب خدمت الکترونيکي نموده است. با توجه به ماهيت فيزيکي انجام فرايندهاي آزمون، امکان ثبت درخواست هاي مشتريان و ارائه نتايج به صورت الکترونيکي از طريق لينکهاي ذيل در دسترس مي باشد.


 

                            ثبت شکایات، پیشنهادات، نظرسنجی الکترونیکی                           
 
نظرسنجی      
درخواست پیشنهاد اصلاح فرایند ارائه خدمت  
شکایت  

 {tab title=" درخواست خدمت الکترونيکي" alias="درخواست خدمت الکترونيکي"}

درخواست خدمت فني، مهندسي و کنترل کيفيت پروژه عمراني

mizkhedmat

پيگيري روند فرايند انجام آزمايش

مدارک لازم براي انجام خدمت از طريق درخواست و تکميل فرم ارائه خدمت  و انعقاد قرارداد ميسر است که شرايط و ضوابط درخواست خدمت بر اساس روش اجرايي امکان سنجي و ثبت سفارش آزمايش بر اساس استاندارد ISO انجام مي شود.

مکان ارائه خدمات در مراکز آزمايشگاههاي فني و مکانيک خاک  و هزينه هاي انجام خدمات فني و مهندسي بر مبناي تعرفۀ خدمات ژئوتکنيک و مقاومت مصالح در سال 1397 از طريق واريز به حساب هاي بانکي جاري  945175 بانک مرکزي  و  4001063604009455  و يا از طريق دستگاه  مستقر در شرکت آزمايشگاه POS مي باشد.

راهنماي درخواست خدمت الکترونيکي

دستورالعمل نحوه بسته بندی و مقدار نمونه اولیه

{tab title="فرم ها و فرايندها" alias="فرم ها و فرايندها"}

فرم اجرايي سنجش ميزان رضايتمندي مشتريان

form

فرايند اجرايي سنجش ميزان رضايتمندي مشتريان

فرم اجرايي درخواست شکايات مشتريان

ارسال شکايت در سامانه شهراه وزارت راه و شهرسازي

فرم درخواست انجام خدمات فني و آزمايشگاهي (ميز خدمت )

فرايند گردش انجام خدمات آزمايشگاهي

پس از دريافت فرم هاي فوق،  به آدرس پست الکترونيکي مسئول ميز خدمت مربوطه با مشخصات مذکور در اين صفحه، جهت پيگيري و اقدام لازم ارسال گردد.

{tab title="زمانبندي ارائه خدمات" alias="زمانبندي ارائه خدمات"}

ساعات مراجعه حضوري مشتريان جهت اخذ خدمت  (اصفهان):

timetime

روزهاي شنبه الي پنج شنبه ساعت 7:30 الي14:30

ساعات مراجعه حضوري مشتريان جهت اخذ خدمت ( شهرستانها):

روزهاي شنبه الي پنج شنبه ساعت 7:30 الي14:30

  • زمان تحويل درخواست خدمت به طور متوسط از يک روز تا يک ماه بسته به نوع آزمايش متغير است.
  • تواتر انجام آزمون براي هر خدمت مورد درخواست مشتري ممکن است فقط يکبار انجام شود و يا نياز باشد به صورت متغير ماهانه، فصلي و يا سالانه انجام گردد.
  • به دليل حضور اين شرکت در امر کنترل کيفي پروژه هاي بزرگ ملي کشور زمان هاي انجام خدمت و يا تعداد تکرارها مکي تواند بنا به اهميت پروژه به شرح فوق متغير باشد.
  • از آنجائیکه اجرای آزمایش ها بر اساس استانداردهای بین المللی و ملی کشور انجام می شود مدت زمان آماده سازی نتایج آزمايش ها بستگي به شيوه انجام آزمون و زمان تعريف شده در استاندارد مربوطه دارد.

{tab title="شناسنامه خدمت" alias="pops5"}

 

 شناسنامه خدمت

شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک

 ردیف 

خدمت (شناسه)

 زیر خدمت  

 شناسه زیر خدمت 

1  ارائه خدمات فنی، مهندسی و کنترل کیفیت حوزه راه، مسکن و شهرسازی (15051495000) - -

 

        بيانيه توافق سطح خدمت         

 موافقتنامه و شرایط عمومی خدمات آزمایشگاه مستقر و واحد کنترل کیفیت عملیات اجرایی

موافقتنامه و شرایط عمومی قراردادهای خدمات ژئوتکنیک و مقاومت مصالح

 

 

internet   ميز خدمت
mobile برنامه کاربردی تلفن همراه نتايج آزمايش
Epost پست الکترونيک
tel تلفن گويا، مرکز تماس
payamak سامانه پيامکی

 

{tab title="ارتباط با مسئول ميز خدمت" alias="ارتباط با مسئول ميز خدمت"}

استان اصفهان

نام و نام خانوادگي:

محسن غفرانی

شماره تماس مستقیم:

031-36634022

دورنگار:

0313-36614671

ايميل:

es@tsml.ir

{tab title="سوالات مرتبط" alias="سوالات مرتبط"}

1- نحوه انتقال مواد و مصالح جهت انجام آزمايش به آزمايشگاه چگونه است؟

- انتقال مواد و مصالح از طريق متقاضي و يا در صورتي که نمونه برداري مي بايستي توسط آزمايشگاه انجام پذيرد، با حضور کارشناسان این شرکت صورت مي گردد.

2- چه آزمايش هايي در آزمايشگاه فني و مکانيک خاک انجام مي شود؟

- آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در 5 حوزۀ خدمات کنترل کیفی پروژه های عمرانی را ارائه می دهد که به طور کل شامل (خدمات آزمایشگاهی، کالیبراسیون تجهیزات آزمایشگاهی، مطالعات ژئوتکنیک، پهنه بندی و کاوشهای صحرایی، مشاوره راه، فرودگاه و راه آهن، آموزش و پژوهش) است در منو معرفی خدمات فهرست خدمات آزمایشگاهی به تفکیک هر بخش و به تفضیل معرفی شده است که کاربران می توانند ضمن مراجعه به بخش مورد نظر نسبت به دریافت اطلاعات مربوطه اقدام نمایند.

3- اگر جواب آزمايش به منظور تاييد مشخصه اي منفي باشد چه اتفاقي مي افتد؟

- آزمایشگاه فنی و مکانیک خاکدر خصوص رد یا تایید آزمایش اعلام نظر نمی نماید و فقط انجام آزمایش بعهده آزمایشگاه می باشد.

4- هزينه آزمايش ها چقدر است؟

- بر اساس تعرفه خدمات ژئوتکنيک و مقاومت مصالح سازمان برنامه و بودجه کشور مي باشد.

5- چه مدت طول مي کشد تا نتايج آماده شوند؟

- از آنجائیکه اجرای آزمایش ها بر اساس استانداردهای بین المللی و ملی کشور انجام می شود مدت زمان آماده سازی نتایج آزمايش ها بستگي به شيوه انجام آزمون و زمان تعريف شده در استاندارد مربوطه دارد.

6- آيا امکان نگهداري نمونه ها در آزمايشگاه فني و مکانيک خاک در آينده وجود دارد؟

- بعد از انجام آزمايشها باقيمانده نمونه هاي درخواستي از طرف آزمايشگاه استانها، سد و طرح گرمسيري و دفتر کاوشها به مدت يکماه از تاريخ شماره و ثبت نامۀ ارسال نتايج نهايي، در دبيرخانه نگهداري مي گردد و پس از آن معدوم مي شود و نمونه هايي که مربوط به اشخاص حقيقي و شرکت ها و سازمانهاي حقوقي مي باشد چنانچه در درخواست متقاضي اعلام شده باشد که پس از اتمام آزمايشات نگهداري شود امکان پذير است.

7- ارسال نمونه در چه ساعات و روزهايي امکان پذير است؟

- کليه روزهاي کاري و در ساعات اداري و چنانچه هماهنگي قبلي انجام شده باشد در ساعات غير کاري انجام مي پذيرد.

8- آيا در ارائه خدمات تخفيف هم داده مي شود؟

- بر اساس مصوبات مجمع و هيئت مديره شرکت و با دستور مديريت عامل.

9- آيا همه آزمايش ها در محل آزمايشگاه فني و مکانيک خاک انجام مي شوند يا ممکن است برون سپاري شوند؟

- تقريبا همه آزمايشات در محل آزمايشگاه انجام مي شود.

10- آيا امکان حضور ناظر در هنگام انجام آزمايش وجود دارد؟

- با هماهنگي معاونت فني و مهندسي امکان حضور ناظر وجود دارد.

{tab title="راهبرد مشارکت" alias="راهبرد مشارکت"}

 rahbord mosharekat

{tab title=" میز خدمت الکترونیکی" alias="میز خدمت الکترونیکی"}

عنوان خدمت

   ارائه خدمات فنی، مهندسی و کنترل کیفیت حوزۀ راه، مسکن و شهرسازی 

 شناسه خدمت

 150514995000

 نام سامانه و آدرس


سامانه مدیریت خدمات آزمایشگاهی به آدرس siba.tsml.ir/totsys

سامانه آزمایشگاه من به آدرس my.tsml.ir

 نوع خدمت

 خدمت به شهروندان (G2C)

خدمت به کسب و کار (G2B)

خدمت به دیگر دستگاههای دولتی (G2G)

 شرح خدمت 

ارائه خدمات آزمون های کنترل کیفی مصالح ساختمانی و پروژه های عمرانی، مطالعات ژئوتکنیک، ارزیابی و روسازی راهها،

و فرودگاهها، کالیبراسیون لوازم و تجهیزات آزمایشگاهی و ارائه خدمات آموزشی پژوهشی و تدوین ضوابط و معیارها

 مدارک لازم برای انجام خدمت

 درخواست ارائه خدمات و انعقاد قرارداد

 قوانین و مقررات بالا دستی

  نظام فنی و اجرایی کشور، آیین نامه ها و ضوابط سازمان مدیریت و برنامه ریزی و اساسنامه شرکت

 متوسط مدت زمان ارائه خدمت

  متغیر از یک روز تا یک ماه

 هزینه ارائه خدمت به خدمت گیرندگان

  بر اساس تعرفه سازمان مدیریت و برنامه ریزی (تعرفه ژئوتکنیک و مقاومت مصالح)

مراحل گردش کار

1- ارائه درخواست انجام خدمت توسط متقاضی
2- ارجاع درخواست به کارشناس بازاريابی و امور قراردادها جهت اعلام نظر فنی و تکميل برگه انجام کار
3- بررسی امکان سنجی انجام خدمت و رفع ابهام های احتمالی درخواست
4- برآورد هزينه و زمان انجام خدمت و توافق با مشتری
5- انجام فرايند بازرسی کنترل کيفی
6- آغاز فرايند انجام آزمون بر روی نمونه های آزمایشی توسط آزمایشگاههای تخصصی
7- جمع بندی و ارسال نتایج آزمایش به مشتریان
 

 
  44     33     22     11

 

{/tabs}

Province
Comments
    There are no results!

You can also comment your opinion about this content: