Quality, the key to sustainable development

Quality, the key to sustainable development

تعامل با روابط عمومی‌ها، توسعه سازمانی را به همراه دارد

2023-05-31 08:05:40 | News | ID : 3365 | Visit : 113

تعامل با روابط عمومی‌ها، توسعه سازمانی را به همراه دارد
مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک اظهار داشت: شرکت‌ها و سازمان‌ها اگر روابط عمومی‌ها را به عنوان رکن اصلی در هر سازمانی قبول کنند این تعامل توسعه و پیشرفت سازمان‌ها را به همراه خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، مجید کیانپور مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در جمع روابط عمومی‌های برتر شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: روابط عمومی‌ آیینه تمام نمای هر سازمانی است.

کیانپور با اشاره به ضرورت توجه روابط عمومی ها به تعامل درون سازمانی و برون سازمانی  افزود: روابط عمومی پیشرو ضمن ارتباط با همکاران درون سازمان  باید تعامل خود را با سایر ذینفعان، مشتریان و مخاطبان خارج از سازمان افزایش دهد و ارتباط دهنده باشد و بتواند با افزایش اعتماد مخاطبان به برند و نشان  تجاری شرکت منزلت اجتماعی را در همکاران افزایش داده و در اجرای سیاست‌های مسئولیت اجتماعی نیز مشارکت موثر باشد.

وی با اشاره به اینکه شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک یک شرکت دانش بنیان و فناورانه است افزود: روابط عمومی های شرکت باید با تعامل با دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌ها در سراسر کشور  و نفوذ در مخاطبان و جامعه هدف ، هوشمندانه و به روز دستاوردها و توانمندی‌های شرکت را معرفی و در زمینه اقناع افکار عمومی موفق باشد و این کار را با هنرمندی، صادقانه و شفاف بیان کند.

کیانپور ادامه داد: یکی از کارکردهای روابط عمومی،  اطلاع رسانی به موقع و سریع و شفاف است که ضمن تعامل با رسانه‌های دیداری و شنیداری دستاوردها، توانمندی‌ها و کارکردهای شرکت بدون اغراق در اختیار رسانه‌ها قرار داده  شود تا عموم مخاطبان در سراسر کشور با کارکردهای شرکت آشنا شوند.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ادامه داد: همکاری تیمی و یکدست روابط عمومی‌ها در سراسر کشور موجب رشد، توسعه و تعالی شرکت خواهد شد و این مهم با تعامل و هم افزایی مستمرروابط عمومی ها محقق خواهد شد.

کیانپور تاکید کرد: تمام مدیران و معاونین در سراسر کشور باید از روابط عمومی‌ها خود در عضویت‌ها و حضور در جلسات و برنامه‌های استانی حمایت کنند و زمینه را برای رشد و تعالی روابط عمومی‌ها فراهم کنند.

پیش از سخنان مجید کیانپور، میثم کربلایی سرپرست روابط عمومی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ضمن معرفی برترین های استانی شرکت  گفت: در اولین اقدام مدیریتی نیاز به اصلاح ساختار سازمانی روابط عمومی در ستاد  و تعیین جایگاه کارشناس مسئول روابط عمومی برای واحد های استانی، جدا سازی بودجه روابط عمومی از بازاریابی، تامین و تجهیز روابط عمومی‌های سراسر کشور به تجهیزات تولید فیلم و محتوی و انتشار، به عنوان بخشی از خواسته‌های روابط عمومی است که مدیرعامل نیز با این درخواست ها موافقت کردند.

Comments
    There are no results!

You can also comment your opinion about this content: