2023-05-31 08:05:40 | News | ID : 3365 | Visit : 113
به گزارش روابط عمومی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، مجید کیانپور مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در جمع روابط عمومیهای برتر شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: روابط عمومی آیینه تمام نمای هر سازمانی است.
کیانپور با اشاره به ضرورت توجه روابط عمومی ها به تعامل درون سازمانی و برون سازمانی افزود: روابط عمومی پیشرو ضمن ارتباط با همکاران درون سازمان باید تعامل خود را با سایر ذینفعان، مشتریان و مخاطبان خارج از سازمان افزایش دهد و ارتباط دهنده باشد و بتواند با افزایش اعتماد مخاطبان به برند و نشان تجاری شرکت منزلت اجتماعی را در همکاران افزایش داده و در اجرای سیاستهای مسئولیت اجتماعی نیز مشارکت موثر باشد.
وی با اشاره به اینکه شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک یک شرکت دانش بنیان و فناورانه است افزود: روابط عمومی های شرکت باید با تعامل با دستگاههای اجرایی و سازمانها در سراسر کشور و نفوذ در مخاطبان و جامعه هدف ، هوشمندانه و به روز دستاوردها و توانمندیهای شرکت را معرفی و در زمینه اقناع افکار عمومی موفق باشد و این کار را با هنرمندی، صادقانه و شفاف بیان کند.
کیانپور ادامه داد: یکی از کارکردهای روابط عمومی، اطلاع رسانی به موقع و سریع و شفاف است که ضمن تعامل با رسانههای دیداری و شنیداری دستاوردها، توانمندیها و کارکردهای شرکت بدون اغراق در اختیار رسانهها قرار داده شود تا عموم مخاطبان در سراسر کشور با کارکردهای شرکت آشنا شوند.
مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ادامه داد: همکاری تیمی و یکدست روابط عمومیها در سراسر کشور موجب رشد، توسعه و تعالی شرکت خواهد شد و این مهم با تعامل و هم افزایی مستمرروابط عمومی ها محقق خواهد شد.
کیانپور تاکید کرد: تمام مدیران و معاونین در سراسر کشور باید از روابط عمومیها خود در عضویتها و حضور در جلسات و برنامههای استانی حمایت کنند و زمینه را برای رشد و تعالی روابط عمومیها فراهم کنند.
پیش از سخنان مجید کیانپور، میثم کربلایی سرپرست روابط عمومی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ضمن معرفی برترین های استانی شرکت گفت: در اولین اقدام مدیریتی نیاز به اصلاح ساختار سازمانی روابط عمومی در ستاد و تعیین جایگاه کارشناس مسئول روابط عمومی برای واحد های استانی، جدا سازی بودجه روابط عمومی از بازاریابی، تامین و تجهیز روابط عمومیهای سراسر کشور به تجهیزات تولید فیلم و محتوی و انتشار، به عنوان بخشی از خواستههای روابط عمومی است که مدیرعامل نیز با این درخواست ها موافقت کردند.