Quality, the key to sustainable development

Quality, the key to sustainable development

رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی: روابط عمومی‌ها در اعتمادسازی افکار عمومی نقش به سزایی ایفا می‌کنند/ روابط عمومی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک احیا شده است

2021-05-17 11:05:06 | News | ID : 2764 | Visit : 819

رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی: روابط عمومی‌ها در اعتمادسازی افکار عمومی نقش به سزایی ایفا می‌کنند/ روابط عمومی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک احیا شده است

قاسم بی‌نیاز هم‌زمان با روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی اظهار داشت: یکی از کارکردهای روابط عمومی افزایش امیدبخشی و اعتمادسازی در افکار عمومی است.

 

 

roz ravabet omomi 7


به گزارش روابط عمومی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، قاسم بی‌نیاز رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی در مراسم تقدیر از کارکنان و مدیران روابط عمومی و معرفی برترین روابط عمومی‌های شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی گفت: وظیفه روابط عمومی سخن گفتن با مردم است، با مردم باید با محتوی درست، شفاف و ساده سخن گفت. ارتباط مستمر و مناسب با افکار عمومی از وظایف پیش روی روابط عمومی است.

 

بی‌نیاز گفت: اطلاع‌رسانی فقط تولید خبر با حجم بالا نیست، اخبار وقتی روح نداشته باشد و تغییر نگرش در مردم به وجود نیاورد اعتماد افکار عمومی را از دست می‌دهد.

 

وی ادامه داد: روابط عمومی باید با ارائه محتوای درست، کاری کند که مردم در قضاوت‌های خود تجدید نظر کنند.

 

بی‌نیاز اضافه کرد: روابط عمومی باید از فنون ارتباطی برای برقراری ارتباط با مردم به نحو مطلوب استفاده کرده و با ارائه برنامه‎ و تولید محتوای خوب در مخاطب تغییر رفتار و نگرش ایجاد کرده به صورتی که در قضاوت‌های خود تجدید نظر کند. پس روابط عمومی باید با فنون ارتباطی برای ارتباط با مردم به نحوه مطلوب استفاده کند.

 

 

مهندس مجید کیانپور مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک

 

رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی به ساختار روابط عمومی پیشرو اشاره کرد و گفت: یک روابط عمومی باید بر اساس ساختار سازمانی مناسب، بودجه، ابزار و نیروی انسانی متخصص شکل بگیرد و در این صورت است که فرق روابط عمومی سنتی، مدرن، دیجیتال، الکترونیک و برجستگی‌های آن و کارکردهای آن مشخص می‌شود.

 

وی با بیان اینکه روابط عمومی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک طی دو سال اخیر مجدداً احیا شده است، تصریح کرد: بالاخص از زمان حضور و با حمایت‌های مدیرعامل جدید شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک کارکرد روابط عمومی در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک تغییر چشم‌گیری داشته و نقش روابط عمومی در تولید اخبار با کیفیت و تأثیرگذار، خلق محتوای‌ مناسب و اطلاع‌رسانی مستمر از ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها و تعاملات با سایر دستگاه‌ها و نشر آن در رسانه‌های گروهی و نیز ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی افزایش قابل ملاحظه‌ای داشته است که امروز شاهد آثار مطلوب این رشد ارتباطی و تعاملی هستیم.

 

بی‌نیاز ادامه داد: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، با توجه به جنس مخاطب و خدمات خاصی که ارائه می‌دهد نیازمند یک برنامه مدون ارتباطی و تعاملی درون و برون سازمانی است که خوشبختانه این موضوع در حال حاضر توسط روابط عمومی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در حال پیگیری و سیاست‌گذاری است.

 

رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی افزود: با حضور مهندس کیانپور شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک جایگاه و شأن واقعی خود را به دست آورده و در حال حاضر مأموریت‌های خود را به درستی به افکار عمومی اطلاع‌رسانی می‌کند و اهمیت نقش آزمایشگاه را در ارتقاء کیفی پروژه‌ها معرفی می‌کند.

 

بی‌نیاز در حوزه وظایف درون سازمانی و برون سازمانی روابط عمومی گفت: روابط عمومی‌ها باید در حفظ انگیزه از طریق عناصر ارتباطی میان کارکنان کوشا باشند و همچنین باید اعتماد را به جامعه تزریق کنند و هدف مشترک روابط عمومی‌ها افزایش اعتماد و امیدبخشی در جامعه است.

 

وی اضافه کرد: طی چند ماه گذشته با مجموع اقدامات انجام شده و تلاش‌های شبانه‌روزی روابط عمومی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، تصویری مثبت همراه با کار و کوشش شبانه‌روزی از شرکت آزمایشگاه توسط روابط عمومی ارائه شده است به گونه‎ای که در مجموع نظرسنجی‌ها، وزارت راه و شهرسازی رتبه قابل قبولی در میان سایر وزارتخانه‌ها از نظر رضایت‌ مردمی کسب کرده است.

 

رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی در ادامه ضمن حمایت از تلاش‎های روابط عمومی تمامی شرکت‌ها و سازمان‌های زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی پیشنهاد داد: باید بخشی از بودجه سازمان‌ها و شرکت‌ها به روابط عمومی‌ها اختصاص یابد و نیروهای انسانی با تخصص‌های مورد نیاز در روابط عمومی مشغول بکار شده و حداقل اداره کل روابط عمومی تشکیل شود، در این صورت است که روابط عمومی می‌تواند با برنامه‌ریزی که می‌کند سازمان را در رسیدن به اهداف خود یاری کند.

 

در این مراسم میثم کربلایی سرپرست روابط عمومی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گزارش مبسوطی از اهم اقدامات انجام شده توسط روابط عمومی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در سال گذشته و امسال ارائه کرد.

Comments
    There are no results!

You can also comment your opinion about this content: