کیفیت، رمز توسعه‌ پایدار

کیفیت، رمز توسعه‌ پایدار
میز خدمت الکترونیک استان کهگیلویه و بویراحمد 1403-09-01 15:33:07

میز خدمت الکترونیک استان کهگیلویه و بویراحمد

شرکت آزمايشگاه فني و مکانيک خاک در راستاي تحقق اهداف دولت الکترونيک، رعايت حقوق شهروندي و نيز امکان خدمت رساني به موقع، سريع و آسان به مشتريان و نيز ارتقاي رضايتمندي ايشان، اقدام به ارائه خدمات آزمايش هاي خود در قالب خدمت الکترونيکي نموده است. با توجه به ماهيت فيزيکي انجام فرايندهاي آزمون، امکان ثبت درخواست هاي مشتريان و ارائه نتايج به صورت الکترونيکي از طريق لينک هاي ذيل در دسترس مي باشد.

 

ثبت شکایات الکترونیک، مشارکت الکترونیک، نظرسنجی الکترونیکی
نظرسنجی
شکایت الکترونیک
مشارکت الکترونیک

 

درخواست خدمت الکترونيکي شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک

درخواست خدمت فني، مهندسي و کنترل کيفيت پروژه عمراني

mizkhedmat

پيگيري روند فرايند انجام آزمايش

مدارک لازم براي انجام خدمت از طريق درخواست و تکميل فرم ارائه خدمت  و انعقاد قرارداد ميسر است که شرايط و ضوابط درخواست خدمت بر اساس روش اجرايي امکان سنجي و ثبت سفارش آزمايش بر اساس استاندارد ISO انجام مي شود.

مکان ارائه خدمات در مراکز آزمايشگاه هاي فني و مکانيک خاک  و هزينه هاي انجام خدمات فني و مهندسي بر مبناي تعرفۀ خدمات ژئوتکنيک و مقاومت مصالح در سال 1400از طريق واريز به حساب هاي بانکي جاري  945175 بانک مرکزي  و  4001063604009455  و يا از طريق دستگاه  مستقر در شرکت آزمايشگاه POS مي باشد.

راهنماي درخواست خدمت الکترونيکي

 

دستورالعمل نحوه بسته بندی و مقدار نمونه اولیه

 

 

فرم ها و فرايندها

فرم درخواست خدمات آزمایشگاهی

form

فرم اجرایی سنجش ميزان رضايتمندی مشتريان

فرايند اجرايی سنجش ميزان رضايتمندی مشتريان

فرم اجرايی درخواست شکايات مشتريان

ارسال شکايت در سامانه شهراه وزارت راه و شهرسازی

فرايند گردش انجام خدمات آزمايشگاهی

 

پس از دريافت فرم های فوق، به آدرس پست الکترونيکی مسئول ميز خدمت مربوطه با مشخصات مذکور در اين صفحه، جهت پيگيری و اقدام لازم ارسال گردد.

 

زمانبندي ارائه خدمات

ساعات مراجعه حضوري مشتريان جهت اخذ خدمت (مراکز شهرستان ها):

timetime

روزهاي شنبه الي پنج شنبه ساعت 7:30 الي 14

 

  • زمان تحويل درخواست خدمت به طور متوسط از يک روز تا يک ماه بسته به نوع آزمايش متغير است.
  • تواتر انجام آزمون براي هر خدمت مورد درخواست مشتري ممکن است فقط يکبار انجام شود و يا نياز باشد به صورت متغير ماهانه، فصلي و يا سالانه انجام گردد.
  • به دليل حضور اين شرکت در امر کنترل کيفي پروژه هاي بزرگ ملي کشور زمان هاي انجام خدمت و يا تعداد تکرارها مکي تواند بنا به اهميت پروژه به شرح فوق متغير باشد.
  • از آنجائیکه اجرای آزمایش ها بر اساس استانداردهای بین المللی و ملی کشور انجام می شود مدت زمان آماده سازی نتایج آزمايش ها بستگي به شيوه انجام آزمون و زمان تعريف شده در استاندارد مربوطه دارد.

 

 

شناسنامه خدمت

شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک

 ردیف 

خدمت (شناسه)

 شناسه خدمت  

 بستر ارائه خدمات  

  زیر خدمت 

1 ارائه خدمات فنی، مهندسی و کنترل کیفیت حوزه راه، مسکن و شهرسازی 15051495000 internet      02141463442-3     mobile    Epost     payamak -

 

شهروندان عزیز از طریق لینک ذیل می توانند برای هر یک از خدمات این دستگاه اجرایی اظهار نظر نمایند(www.mardom.ir):

لینک صفحه شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در سامانه مدیریت خدمات دولت
لینک صفحه شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در سامانه مدیریت خدمات دولت(ویژه مردم)

 

 

بيانيه توافق سطح خدمت

توافقنامه سطح خدمت فنی، مهندسی و کنترل کیفیت حوزه راه، مسکن و شهرسازی 

 

 

ارتباط با مسئولین ميز خدمت

استان کهگيلويه و بوير احمد

نام و نام خانوادگي:

حسین رفیعی پور

نرگس علی پور

شماره تماس مستقیم:

33334233 - 074

دورنگار:

33334232 - 074

ايميل:

kb@tsml.ir

 

سوالات مرتبط

1- نحوه انتقال مواد و مصالح جهت انجام آزمايش به آزمايشگاه چگونه است؟

- انتقال مواد و مصالح از طريق متقاضي و يا در صورتي که نمونه برداري مي بايستي توسط آزمايشگاه انجام پذيرد، با حضور کارشناسان این شرکت صورت مي گردد.

2- چه آزمايش هايي در آزمايشگاه فني و مکانيک خاک انجام مي شود؟

- آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در 5 حوزۀ خدمات کنترل کیفی پروژه های عمرانی را ارائه می دهد که به طور کل شامل (خدمات آزمایشگاهی، کالیبراسیون تجهیزات آزمایشگاهی، مطالعات ژئوتکنیک، پهنه بندی و کاوشهای صحرایی، مشاوره راه، فرودگاه و راه آهن، آموزش و پژوهش) است در منو معرفی خدمات فهرست خدمات آزمایشگاهی به تفکیک هر بخش و به تفضیل معرفی شده است که کاربران می توانند ضمن مراجعه به بخش مورد نظر نسبت به دریافت اطلاعات مربوطه اقدام نمایند.

3- اگر جواب آزمايش به منظور تاييد مشخصه اي منفي باشد چه اتفاقي مي افتد؟

- آزمایشگاه فنی و مکانیک خاکدر خصوص رد یا تایید آزمایش اعلام نظر نمی نماید و فقط انجام آزمایش بعهده آزمایشگاه می باشد.

4- هزينه آزمايش ها چقدر است؟

- بر اساس تعرفه خدمات ژئوتکنيک و مقاومت مصالح سازمان برنامه و بودجه کشور مي باشد.

5- چه مدت طول مي کشد تا نتايج آماده شوند؟

- از آنجائیکه اجرای آزمایش ها بر اساس استانداردهای بین المللی و ملی کشور انجام می شود مدت زمان آماده سازی نتایج آزمايش ها بستگي به شيوه انجام آزمون و زمان تعريف شده در استاندارد مربوطه دارد.

6- آيا امکان نگهداري نمونه ها در آزمايشگاه فني و مکانيک خاک در آينده وجود دارد؟

- بعد از انجام آزمايشها باقيمانده نمونه هاي درخواستي از طرف آزمايشگاه استانها، سد و طرح گرمسيري و دفتر کاوشها به مدت يکماه از تاريخ شماره و ثبت نامۀ ارسال نتايج نهايي، در دبيرخانه نگهداري مي گردد و پس از آن معدوم مي شود و نمونه هايي که مربوط به اشخاص حقيقي و شرکت ها و سازمانهاي حقوقي مي باشد چنانچه در درخواست متقاضي اعلام شده باشد که پس از اتمام آزمايشات نگهداري شود امکان پذير است.

7- ارسال نمونه در چه ساعات و روزهايي امکان پذير است؟

- کليه روزهاي کاري و در ساعات اداري و چنانچه هماهنگي قبلي انجام شده باشد در ساعات غير کاري انجام مي پذيرد.

8- آيا در ارائه خدمات تخفيف هم داده مي شود؟

- بر اساس مصوبات مجمع و هيئت مديره شرکت و با دستور مديريت عامل.

9- آيا همه آزمايش ها در محل آزمايشگاه فني و مکانيک خاک انجام مي شوند يا ممکن است برون سپاري شوند؟

- تقريبا همه آزمايشات در محل آزمايشگاه انجام مي شود.

10- آيا امکان حضور ناظر در هنگام انجام آزمايش وجود دارد؟

- با هماهنگي معاونت فني و مهندسي امکان حضور ناظر وجود دارد.

 

 rahbord mosharekat

 

میز خدمت الکترونیکی

عنوان خدمت

   ارائه خدمات فنی، مهندسی و کنترل کیفیت حوزۀ راه، مسکن و شهرسازی 

 شناسه خدمت

 150514995000

 نام سامانه و آدرس

سامانه پنجره خدمات آزمایشگاهی https://www.tsml.ir/fa/services

سامانه مدیریت خدمات آزمایشگاهی به آدرس siba.tsml.ir/totsys

سامانه آزمایشگاه من به آدرس my.tsml.ir

 نوع خدمت

 خدمت به شهروندان (G2C)

خدمت به کسب و کار (G2B)

خدمت به دیگر دستگاههای دولتی (G2G)

 شرح خدمت 

ارائه خدمات آزمون های کنترل کیفی مصالح ساختمانی و پروژه های عمرانی، مطالعات ژئوتکنیک، ارزیابی و روسازی راهها،

و فرودگاهها، کالیبراسیون لوازم و تجهیزات آزمایشگاهی و ارائه خدمات آموزشی پژوهشی و تدوین ضوابط و معیارها

 مدارک لازم برای انجام خدمت

 درخواست ارائه خدمات و انعقاد قرارداد

 قوانین و مقررات بالا دستی

  نظام فنی و اجرایی کشور، آیین نامه ها و ضوابط سازمان مدیریت و برنامه ریزی و اساسنامه شرکت

 متوسط مدت زمان ارائه خدمت

  متغیر از یک روز تا یک ماه

 هزینه ارائه خدمت به خدمت گیرندگان

  بر اساس تعرفه سازمان مدیریت و برنامه ریزی (تعرفه ژئوتکنیک و مقاومت مصالح)

مراحل گردش کار

1- ارائه درخواست انجام خدمت توسط متقاضی
2- ارجاع درخواست به کارشناس بازاريابی و امور قراردادها جهت اعلام نظر فنی و تکميل برگه انجام کار
3- بررسی امکان سنجی انجام خدمت و رفع ابهام های احتمالی درخواست
4- برآورد هزينه و زمان انجام خدمت و توافق با مشتری
5- انجام فرايند بازرسی کنترل کيفی
6- آغاز فرايند انجام آزمون بر روی نمونه های آزمایشی توسط آزمایشگاههای تخصصی
7- جمع بندی و ارسال نتایج آزمایش به مشتریان
 
  44   33   22   11

 

آمار ارائه خدمات ستاد مرکزی 

ردیف

عنوان

سال تعداد درخواست ها تعداد تولید خدمت تعداد تویل خدمت تعداد پشتیبانی خدمت

1

ارائه خدمات فنی، مهندسی و کنترل کیفیت حوزه راه، مسکن و شهرسازی

1401 12940 12929 12929 12929

2

ارائه خدمات فنی، مهندسی و کنترل کیفیت حوزه راه، مسکن و شهرسازی

1402 5548300 5548289 5548289 5548289

 

 

سیاست ها و راهبردهای حوزه دولت الکترونیک

سیاست ها و راهبردهای حوزه دولت الکترونیک

سند معماری سازمانی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک