کیفیت، رمز توسعه‌ پایدار

کیفیت، رمز توسعه‌ پایدار

روابط عمومی قوی، می تواند شتاب دهنده جهش تولید باشد

1403-02-26 13:31:10 | شناسه : 3665 | بازدید : 80

روابط عمومی قوی، می تواند شتاب دهنده جهش تولید باشد
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک اظهار کرد: برای تحقق شعار سال و افزایش سرعت پیشرفت و رسیدن به جهش تولید با مشارکت مردم و اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی اثربخش، باید روابط عمومی متخصص و قوی داشته باشیم.

به گزارش روابط عمومی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک نوشت: در پیامی به مناسبت 27 اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی نوشت: روابط عمومی‌ها باید به طور مستمر خود را به دانش روز، علم، تجهیزات، هنر و خلاقیت مسلح کنند و در این صورت است که یک سازمان با  تعامل درست و کار تیمی می‌تواند به تعالی برسد.

 

مجید کیانپور، رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به مناسبت فرا رسیدن " ۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی" با انتشار پیامی این روز را به فعالان این عرصه تبریک گفت.

 

در متن رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک آمده است:

 

" ۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی" را فرصت مغتنمی شمرده تا ضمن تبریک این روز به همه فعالان و تلاشگران این حوزه، از تلاش مستمر و تاثیر گذار همکارانم در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در ستاد و کلیه استان‌ها و همچنین خانواده بزرگ ارتباطات وزارت راه و شهرسازی که در مسیر اعتلای فرهنگ اطلاع‌رسانی و آگاهی گام برمی‌دارند تقدیر و تشکر کنم.

 

روابط عمومی تلاشگر و هدفمند، با اطلاع رسانی و آگاهی بخشی سعی در رشد و تعالی سازمان و حاکمیت  داشته و تلاش ‌می‌کند با برقراری ارتباط موثر درون سازمانی و برون سازمانی و مسلح کردن خود به دانش روز، تجهیزات، هنر و خلاقیت با ارائه مشاوره و ایده‌ های خلاق ، اهداف و برنامه‌های سازمان را به بهترین نحو ممکن تسهیل و به کمک سایر واحدها عملیاتی کنند.

 

امسال فرصت خوبی برای روابط عمومی‌ها است که برای تحقق شعار سال و افزایش سرعت پیشرفت و رسیدن به جهش تولید با مشارکت مردم ، در جامعه ایجاد آگاهی و امید بخشی کنند و دستاوردهای سازمان خود را به اطلاع مردم برسانند.

 

دنیای روابط عمومی در عصر حاضر به دنیای الکترونیک، دنیای هوشمند سازی و مسئولیت اجتماعی و مردم داری تغییر کرده و با ورود به عرصه جدید، روابط عمومی‌ها باید هوشمندانه تر و با زبان گویا و خلق شفافیت ، دستاوردها و چشم‌انداز سازمان  را اطلاع‌رسانی کنند.  

 

در واقع روابط عمومی‌ها باید در ماموریت جدید با استفاده از فناوری‌های نوین ضمن ارتقاء مستمر خود و تبیین آینده و چشم اندازها، ضمن جذب مخاطب و اعتماد سازی به پیشبرد اهداف سازمان کمک کنند.

 

در پایان توفیقات روز افزون و شادکامی یکایک شما فعالان صدیق عرصه ارتباطات و روابط عمومی را از خداوند متعال مسئلت دارم.

 

نظرات
    موردی یافت نشد!

شما هم می توانید دیدگاه خود درباره این مطلب را ثبت نمایید: