کیفیت، رمز توسعه‌ پایدار

کیفیت، رمز توسعه‌ پایدار

معرفی اهم اقدامات و ظرفیت ها ، تسهیل بازاریابی و زمینه سازی ارتقا جایگاه حاکمیتی از مهمترین اقدامات روابط عمومی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک بوده است

1403-02-26 13:25:29 | شناسه : 3664 | بازدید : 48

معرفی اهم اقدامات و ظرفیت ها ، تسهیل بازاریابی و زمینه سازی ارتقا جایگاه حاکمیتی از مهمترین اقدامات روابط عمومی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک بوده است
معرفی توانمندی ها و ظرفیت ها ، توسعه ارتباطات و تعاملات در راستای تسهیل امور بازاریابی ، مدیریت وجهه سازمانی و زمینه سازی برای ارتقا جایگاه حاکمیتی بر اساس اسناد بالادستی از مهمترین برنامه ها و اقدامات 5 سال اخیر روابط عمومی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک بوده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، میثم کربلایی مدیر روابط عمومی عملکرد شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: در دور جدید فعالیت‌های روابط عمومی و در آستانه 70 سالگی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به عنوان بزرگترین و معتبرترین شرکت خدمات آزمایشگاهی فنی ومهندسی در کشور،  افزایش اعتماد و ارتقاء جایگاه روابط عمومی ، فعال سازی و احیاء روابط عمومی‌های تابعه و استانی، ارتقاء جایگاه روابط عمومی در میان روابط عمومی‌های توابع وزارت راه و شهرسازی و ارکان ارتباطی و اطلاع رسانی دولت، بهره‌گیری از ظرفیت‌های ارتباطی و تعاملی در راستای معرفی اقدامات، توانمندی‌ها و خدمات بر اساس سیاست‌های بالادستی، توجه به مسئولیت اجتماعی و ارتقاء فرهنگ کنترل کیفیت ساخت و سازها در راستای منافع ملی ، از مهمترین برنامه ها و اهداف میان مدت ترسیم شده این واحد به شمار می آید. 

 

کربلایی با اشاره آماری به اهم فعالیت روابط عمومی در راستای تحقق اهم یاد شده گفت:  از مهمترین اقدامات این واحد در راستای تحقق اهداف میان مدت ترسیم شده  می توان به برنامه‌ریزی و هماهنگی برگزاری سالیانه بیش از 400 جلسه ملاقات مردمی با مدیرعامل و مسئولین ارشد شرکت، طراحی و انتشار بیش از 600 عنوان محتوای تصویری، اینفوگرافی و ... در راستای معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شرکت، ایجاد و توسعه ظرفیت‌های ارتباطی، اطلاع رسانی و تعاملی در بستر فضای مجازی و بروز‌رسانی مستمر آنها در پیام رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی ، مشارکت موثر و راهبری سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات و بارگذاری بیش از یک هزار و 500 عنوان سند و محتوا، پیگیری تحقق سامانه سنجش رضایت مردم از کارکنان دولت، برگزاری سالانه جشنواره انتخاب روابط عمومی‌های برتر و تجلیل از برترین‌ها، تولید بیش از 480  دقیقه فیلم، کلیپ، تیزر، آنونس و محتواهای تصویری در راستای معرفی ظرفیت‌های فنی و مهندسی، افزایش سرانه تولید محتوی‌ خبری و درج بیش از یک‌هزار و500 عنوان خبر در سایت شرکت،  بازنشر بیش از 3 هزار خبر در رسانه‌های دیداری، شنیداری و نوشتاری، گردآوری محتوا ، تولید و انتشار بیش از 220  شماره ویژه نامه خبری الکترونیکی، تحت عناوینی همچون تازه‌های خبری، ماهنامه الکترونیک و ... ، همکاری موثر در برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، اقدامات مناسبتی، برگزاری مراسم‌های ملی و مذهبی، عضویت موثر و نقش آفرینی در شوراها، کمیته‌ها و ستادهای مرتبط از جمله شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی، شورای فرهنگی، نظام پیشنهادها، عفاف و حجاب، پدافند غیر عامل، مدیریت و همکاری برگزاری بیش از 500 ساعت جلسه درون سازمانی و برون سازمانی، چاپ و ارسال سالیانه بیش از یک‌هزار مورد لوح با موضوعات تبریک انتصاب، تقدیر، تسلیت، تجلیل بازنشستگان و غیره، اشاره کرد.

 

وی ضمن تشکر و قدردانی از اعتماد مسئولین شرکت و همراهی شایسته و دلسوزانه جمیع همکاران در ارتباط با موضوعات ارتباطی و تعاملی این شرکت  افزود:  خوشبختانه مستندات اقدامات انجام شده این شرکت در ارزیابی های مرکز ارتباطات و اطلاع  رسانی وزارت متبوع  مثبت ارزیابی شده و طی دو سال گذشته (بصورت پیاپی) روابط عمومی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به عنوان یکی از روابط عمومی‌های برتر در میان سازمان‌ها و شرکت‎های تابعه وزارت راه و شهرسازی معرفی و از سوی مقام محترم عالی وزارت نیز مورد تجلیل قرار گرفته است.

نظرات
    موردی یافت نشد!

شما هم می توانید دیدگاه خود درباره این مطلب را ثبت نمایید: