1402-08-24 12:53:14 | شناسه : 3404 | بازدید : 141
به گزارش روابط عمومی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، حمیدرضا شیخ انصاری، مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی و ارزیابی عملکرد گفت: با راه اندازی این سامانه امکانی برای مشتریان و کارفرمایان و ... فراهم میشود که در مراجعه به ادارات، شعبه و نمایندگیهای این شرکت در سراسر کشور، بتوانند نظرات خود نسبت به عملکرد و پاسخگویی کارکنان را به اطلاع مدیران دستگاهها و نهادهای نظارتی برسانند که سادهترین راه در این زمینه، اسکنکردن کُد دو بعدی یا کد دستوری درج شده روی میز یا دیوار محل استقرار کارکنان دولت و امتیازدهی از طریق زنجیره خدمات دولت است.
شیخ انصاری با اشاره به مزایای استفاده این طرح افزود: ارتقای سطح رضایتمندی مردم از کیفیت خدمات دستگاههای اجرایی کشور یکی از ملزومات مهم تحقق نظام اداری صحیح محسوب شده که در اسناد بالادستی نیز مورد توجه است. در این راستا استفاده از بازخوردهای دریافت کنندگان خدمات و پاسخگویی به آنها در قالب راهاندازی سامانه سنجش رضایت مردم موجب افزایش نظارت، کاهش اتلاف منابع و ارتقای بهرهوری، نیازسنجی خدمات متناسب با درخواستهای متقاضیان، حذف مراجعه حضوری و افزایش رضایت عمومی میشود.
وی ادامه داد: از مهمترین الزامات طراحی و پیادهسازی این سامانه میتوان به ایجاد نظام انگیزشی برای ذینفعان مختلف، اصلاح رویههای نادرست، تسریع در انجام فرآیندها و افزایش رضایت مراجعین، سهولت دسترسی به سامانه بدون هزینه، وجود متولی واحد در این زمینه، استانداردسازی مؤلفههای کیفیت و عدم دریافت اطلاعات تکراری از متقاضی خدمت و دسترسی به دادههای کاربران با اطلاع و رضایت آنان اشاره کرد که با هدف بهبود عملکرد کارکنان دولت در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک نیز صورت گرفته و عملیاتی شده است.
مدیرکل حوزه ریاست شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک خاطر نشان کرد: در این طرح تابلو و بارکد و شناساسه برای کارمندان دولت در سراسر واحدهای تابعه شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به همت روابط عمومی شرکت نصب شده و اطلاعات پرسنل و کد دو بعدی ورود به سامانه نظرسنجی در دسترس مراجعان قرار گرفته است.