کیفیت، رمز توسعه‌ پایدار

کیفیت، رمز توسعه‌ پایدار

مجید کیانپور: تعامل با روابط عمومی‌ها، توسعه سازمانی را به همراه دارد

1402-03-11 10:03:33 | اخبار | شناسه : 3369 | بازدید : 117

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک اظهار داشت: شرکت‌ها و سازمان‌ها اگر روابط عمومی‌ها را به عنوان رکن اصلی در هر سازمانی قبول کنند این تعامل توسعه و پیشرفت سازمان‌ها را به همراه خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، مجید کیانپور مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در جمع روابط عمومی‌های برتر شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: روابط عمومی‌ آیینه تمام نمای هر سازمانی است.

کیانپور با اشاره به ضرورت توجه روابط عمومی ها به تعامل درون سازمانی و برون سازمانی  افزود: روابط عمومی پیشرو ضمن ارتباط با همکاران درون سازمان  باید تعامل خود را با سایر ذینفعان، مشتریان و مخاطبان خارج از سازمان افزایش دهد و ارتباط دهنده باشد و بتواند با افزایش اعتماد مخاطبان به برند و نشان  تجاری شرکت منزلت اجتماعی را در همکاران افزایش داده و در اجرای سیاست‌های مسئولیت اجتماعی نیز مشارکت موثر باشد.

 

وی با اشاره به اینکه شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک یک شرکت دانش بنیان و فناورانه است افزود: روابط عمومی های شرکت باید با تعامل با دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌ها در سراسر کشور  و نفوذ در مخاطبان و جامعه هدف ، هوشمندانه و به روز دستاوردها و توانمندی‌های شرکت را معرفی و در زمینه اقناع افکار عمومی موفق باشد و این کار را با هنرمندی، صادقانه و شفاف بیان کند.

 

کیانپور ادامه داد: یکی از کارکردهای روابط عمومی،  اطلاع رسانی به موقع و سریع و شفاف است که ضمن تعامل با رسانه‌های دیداری و شنیداری دستاوردها، توانمندی‌ها و کارکردهای شرکت بدون اغراق در اختیار رسانه‌ها قرار داده  شود تا عموم مخاطبان در سراسر کشور با کارکردهای شرکت آشنا شوند.

 

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ادامه داد: همکاری تیمی و یکدست روابط عمومی‌ها در سراسر کشور موجب رشد، توسعه و تعالی شرکت خواهد شد و این مهم با تعامل و هم افزایی مستمرروابط عمومی ها محقق خواهد شد.

 

کیانپور تاکید کرد: تمام مدیران و معاونین در سراسر کشور باید از روابط عمومی‌ها خود در عضویت‌ها و حضور در جلسات و برنامه‌های استانی حمایت کنند و زمینه را برای رشد و تعالی روابط عمومی‌ها فراهم کنند.

 

پیش از سخنان مجید کیانپور، میثم کربلایی سرپرست روابط عمومی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ضمن معرفی برترین های استانی شرکت  گفت: در اولین اقدام مدیریتی نیاز به اصلاح ساختار سازمانی روابط عمومی در ستاد  و تعیین جایگاه کارشناس مسئول روابط عمومی برای واحد های استانی، جدا سازی بودجه روابط عمومی از بازاریابی، تامین و تجهیز روابط عمومی‌های سراسر کشور به تجهیزات تولید فیلم و محتوی و انتشار، به عنوان بخشی از خواسته‌های روابط عمومی است که مدیرعامل نیز با این درخواست ها موافقت کردند.

نظرات
    موردی یافت نشد!

شما هم می توانید دیدگاه خود درباره این مطلب را ثبت نمایید: