1401-04-15 08:31:24 | اخبار | شناسه : 3078 | بازدید : 1691
مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک اظهار داشت: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با قدمتی بیش از شش دهه و ارائه خدمات تضمین شده و نوین در راستای ارتقای کیفی و طول عمر مفید پروژههای عمرانی ملی و استانی طی این سالها ضمن مشتریمداری و افزایش رضایت مشتریان ، خدمات استاندارد را با دقت و سرعت به متقاضیان ارائه کرده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک مجید کیانپور رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در آیین افتتاح همزمان فرایند ممیزی اخذگواهینامههای بینالمللی شکایت و رضایت مشتریان شرکت گفت: دستیابی به استانداردهای بین المللی و حفظ و استمرار این استانداردها در ارائه خدمات منحصربفرد و نوین با هدف حفظ و ارتقاء کیفیت پروژههای عمرانی و همچنین جلب رضایت مشتریان ، طی فرایند قرارداد همکاری در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به یک اصل تبدیل شده است.
کیانپور با اشاره به اینکه این آزمایشگاه دریافت گواهینامههای بین المللی را در دستور کار خود قرار داده است، گفت: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در راستای ارائه خدمات برتر، منحصربه فرد و تضمین شده امروز فرآیند ممیزی استاندارد بین المللی- 2018) ISO 10002) و ISO 10004- 2018) ) شامل رسیدگی به شکایت و رضایتمندی مشتریان را در دستور کار خود قرار داده و با توجه به اینکه رضایت مشتری و مشتری مداری یک اصل مهم در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک است نسبت به دریافت این صلاحیت نیز اقدام کردیم تا از پیشنهادها و انتقادات و منابع اطلاعاتی مشتریان برای بهبود ارائه خدمات تضمین شده خود بیشتر استفاده کنیم.
وی ادامه داد: از این رو در راستای تسری فرهنگ مشتری مداری و رعایت ارائه خدمات با کیفیتتر به شهروندان، این آزمایشگاه تصمیم به استقرار استانداردهای مدیریت ثبت و پیگیری شکایت و اندازه گیری رضایت مشتریان در ستاد و تمامی استانها در سراسر کشور گرفت و به همین منظور فرایند و الزامات مورد نظر این استاندارد طی ماههای گذشته در شرکت پیاده سازی شد و امروز فرایند ممیزی با حضور نمایندگان شرکت BRSM تحت اعتباردهیIAS و مرکز ملی تایید صلاحیت ایران NASI انجام شد که فرایند اخذ این گواهینامهها پس از انجام ممیزی در ستاد و استانها و موفقیت شرکت صادر خواهد شد.
مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک اخذ این استاندارد را در مسیر تعالی شرکت مهم دانست و گفت: با اخذ این استاندارد بین المللی میزان کارایی و عملکرد ارائه خدمات و عوامل نارضایتی مشتریان برای ارائه راه حل سریعتر در رضایت مشتری مشخص و ضمن متحد کردن کارکنان شرکت در ارائه خدمت با کیفیت به مشتریان ، می توانیم کنترل مداوم بر روی فرایند ارائه خدمات تضمین شده و برتر به مشتریان داشته باشیم.