1401-04-12 10:18:20 | اخبار | شناسه : 3074 | بازدید : 1157
مدیر دفتر برنامه ريزي و بودجه شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک اظهار داشت: مراسم افتتاحیه فرایند ممیزی استاندارد رسیدگی به شکایت و رضایتمندی مشتری در ستاد و مراکز استانی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، فرشید کریمی مدیر دفتر برنامهريزي و بودجه شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در راستای ارائه خدمات برتر و تضمین شده خود مراسم افتتاحیه ممیزی استاندارد های بین المللی- (2018-ISO 10002) و (ISO 10004- 2018) شامل رسیدگی به شکایت و رضایتمندی مشتری را در دستور کار خود قرار داده که این فرآیند ممیزی به طور همزمان در ستاد و مراکز استانها انجام خواهد شد.
کریمی ادامه داد: به همین منظور فرایند و نیازهای مورد نظر این استاندارد طی ماههای گذشته در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک پیاده سازی شده و امروز این فرایند ممیزی با حضور نمایندگان شرکت BRSM تحت اعتباردهیIAS و مرکز ملی تایید صلاحیت ایران NASI انجام و فرایند اخذ این گواهینامهها پس از انجام ممیزی در ستاد و استانها و موفقیت شرکت صادر خواهد شد.