1401-02-28 11:45:33 | اخبار | شناسه : 3042 | بازدید : 512
مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی و ارزیابی عملکرد شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک اظهار داشت: روابط عمومی باید با آینده پژوهی همزمان با پیشرفت تکنولوژیهای ارتباطی و رسانهای پلی میان سازمان و مخاطب خود برقرار کنند.
به گزارش روابط عمومی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، حمیدرضا شیخ انصاری مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی و ارزیابی عملکرد با تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی به فعالان این بخش مخصوصا همکاران شرکت گفت: عملکرد روابط عمومی تاثیر مستقیم بر مجموعه و جامعه هدف میگذارد لذا روابط عمومی باید با توجه به شتاب و توسعه تکنولوژی وسایل ارتباطی و رسانهای از تمام ظرفیت خود برای تعامل بهتر ارتباط درون و برون سازمان بهرهبرداری کند.
شیخ انصاری با بیان اینکه روابط عمومی رکن اصلی و زبان گویای هر سازمان است، اضافه کرد: روابط عمومی یکی از ارکان مدیریت و حلقه پیوند مردم و مسئولان و بخش مهم و تاثیر گذار حوزه اطلاع رسانی است.
مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی و ارزیابی عملکرد شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک تصریح کرد: در عصر ارتباطات فعالیت روابط عمومی، تغییرات زیادی داشته و به عنوان یکی از ارکان اصلی شرکت و سازمان باید ضمن تخصصگرایی و بهرهمندی از دانش روز دنیا در حوزههای ارتباطات و خلاقیت، نشانههایی از یک روابط عمومی فعال و پویا را ارائه دهد.
شیخ انصاری با اشاره به عملکرد مطلوب روابط عمومی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: یکی از هنرهای روابط عمومی شناسایی جامعه هدف و تعامل سازنده و اثرگذار در کنار اطلاعرسانی به موقع است که این امر طی دو سال گذشته در روابط عمومی شرکت و مراکز استانها توسعه و رشد خوبی یافته و به نقطه شکوفایی و بلوغ رسیده است که البته ضرورت حضور مستمر در عرصه اطلاع رسانی را بیش از پیش حس کرده است.
وی ادامه داد: لازمه یک روابط عمومی پویا عملکرد مناسب و اطلاعرسانی به موقع اقدامات انجام شده است و روابط عمومی باید نسبت به بازتاب توانمندیها و خدمات شرکت و همچنین فعالیتهای در اختیار دولت در جامعه برای امیدافزایی و افزایش روحیه مشارکت مخاطبان و مشتریان و ذینفعان تلاش کند.
شیخ انصاری با اشاره به اینکه کلیه مدیران ارشد و همچنین روابط عمومی برای پشبرد سیاستهای بالادستی باید در هر موضوعی پیوست رسانهای را مد نظر قرار دهند گفت: روابط عمومیها ضمن استفاده از همه ظرفیتهای خود در انتشار اخبار اقدامات و نقش آفرینیها باید در معرفی عملکرد سازمان خود هوشمندانه عمل کرده و در ایجاد تعامل سازنده درون سازمانی و برون سازمانی نقش تاثیرگذاری داشته باشد.
وی اضافه کرد: مدیریت روابط عمومی دیگر با الگوهای سنتی جوابگوی عصر حاضر نیست و روابط عمومیها ضمن پذیرش مسئولیت اجتماعی خود باید با مدیریت و اقناع افکار عمومی، کارکرد سازمان را تسهیل و با نفوذ میان مخاطبان نسبت به ایجاد ارزش آفرینی با حفظ مسئولیت مبادرت کند.
مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی و ارزیابی عملکرد در پایان با تشکر و قدردانی از کلیه معاونتها و مدیران ستادی و استانی شرکت در راستای همکاری و همسویی با سیاستهای کلان ارتباطی و تعاملی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک و مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی در دولت سیزدهم ابراز امیدواری کرد ، با وحدت رویه برای بسط و توسعه گفتمان عدالت، شفافیت و پاسخگویی متناسب با موضوع فعالیت شرکت و سیاستهای بالا دستی و کلان دولت گامهای موثر و رضایت بخشی برداشته شود.