1395-12-05 07:26:31 | شناسه : 292 | بازدید : 2493
شرکت آزمايشگاه فني و مکانيک خاک در راستاي تحقق اهداف دولت الکترونيک، رعايت حقوق شهروندي و نيز امکان خدمت رساني به موقع، سريع و آسان به مشتريان و نيز ارتقاي رضايتمندي ايشان، اقدام به ارائه خدمات آزمايشهاي خود در قالب خدمت الکترونيکي نموده است. با توجه به ماهيت فيزيکي انجام فرايندهاي آزمون، امکان ثبت درخواست هاي مشتريان و ارائه نتايج به صورت الکترونيکي از طريق لينکهاي ذيل در دسترس مي باشد.
ثبت شکایات، پیشنهادات، نظرسنجی الکترونیکی |
|
نظرسنجی | |
درخواست پیشنهاد اصلاح فرایند ارائه خدمت | |
شکایت |
{tab title=" درخواست خدمت الکترونيکي" alias="درخواست خدمت الکترونيکي"}
مدارک لازم براي انجام خدمت از طريق درخواست و تکميل فرم ارائه خدمت و انعقاد قرارداد ميسر است که شرايط و ضوابط درخواست خدمت بر اساس روش اجرايي امکان سنجي و ثبت سفارش آزمايش بر اساس استاندارد ISO انجام مي شود. |
|
مکان ارائه خدمات در مراکز آزمايشگاههاي فني و مکانيک خاک و هزينه هاي انجام خدمات فني و مهندسي بر مبناي تعرفۀ خدمات ژئوتکنيک و مقاومت مصالح در سال 1397 از طريق واريز به حساب هاي بانکي جاري 945175 بانک مرکزي و 4001063604009455 و يا از طريق دستگاه مستقر در شرکت آزمايشگاه POS مي باشد. |
|
{tab title="فرم ها و فرايندها" alias="فرم ها و فرايندها"}
پس از دريافت فرم هاي فوق، به آدرس پست الکترونيکي مسئول ميز خدمت مربوطه با مشخصات مذکور در اين صفحه، جهت پيگيري و اقدام لازم ارسال گردد. |
{tab title="زمانبندي ارائه خدمات" alias="زمانبندي ارائه خدمات"}
ساعات مراجعه حضوري مشتريان جهت اخذ خدمت (چهارمحال و بختياري): |
|
روزهاي شنبه الي پنج شنبه ساعت 7:30الي 14:30 |
|
|
{tab title="شناسنامه خدمت" alias="pops8"}
شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک |
|||
ردیف |
خدمت (شناسه) |
زیر خدمت
|
شناسه زیر خدمت |
1 | ارائه خدمات فنی، مهندسی و کنترل کیفیت حوزه راه، مسکن و شهرسازی (15051495000) | - | - |
بيانيه توافق سطح خدمت |
موافقتنامه و شرایط عمومی خدمات آزمایشگاه مستقر و واحد کنترل کیفیت عملیات اجرایی |
موافقتنامه و شرایط عمومی قراردادهای خدمات ژئوتکنیک و مقاومت مصالح |
ميز خدمت | |
برنامه کاربردی تلفن همراه نتايج آزمايش | |
پست الکترونيک | |
تلفن گويا، مرکز تماس | |
سامانه پيامکی |
{tab title="ارتباط با مسئول ميز خدمت" alias="ارتباط با مسئول ميز خدمت"}
استان چهارمحال و بختياري
نام و نام خانوادگي:
سيامک معتمد زرگر
جانشين:شهرام خدارحمي
شماره تماس مستقیم:
038-32252346
دورنگار:
038-32225080
ايميل:
cb@tsml.ir
{tab title="سوالات مرتبط" alias="سوالات مرتبط"}
1- نحوه انتقال مواد و مصالح جهت انجام آزمايش به آزمايشگاه چگونه است؟
- انتقال مواد و مصالح از طريق متقاضي و يا در صورتي که نمونه برداري مي بايستي توسط آزمايشگاه انجام پذيرد، با حضور کارشناسان این شرکت صورت مي گردد.
2- چه آزمايش هايي در آزمايشگاه فني و مکانيک خاک انجام مي شود؟
- آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در 5 حوزۀ خدمات کنترل کیفی پروژه های عمرانی را ارائه می دهد که به طور کل شامل (خدمات آزمایشگاهی، کالیبراسیون تجهیزات آزمایشگاهی، مطالعات ژئوتکنیک، پهنه بندی و کاوشهای صحرایی، مشاوره راه، فرودگاه و راه آهن، آموزش و پژوهش) است در منو معرفی خدمات فهرست خدمات آزمایشگاهی به تفکیک هر بخش و به تفضیل معرفی شده است که کاربران می توانند ضمن مراجعه به بخش مورد نظر نسبت به دریافت اطلاعات مربوطه اقدام نمایند.
3- اگر جواب آزمايش به منظور تاييد مشخصه اي منفي باشد چه اتفاقي مي افتد؟
- آزمایشگاه فنی و مکانیک خاکدر خصوص رد یا تایید آزمایش اعلام نظر نمی نماید و فقط انجام آزمایش بعهده آزمایشگاه می باشد.
4- هزينه آزمايش ها چقدر است؟
- بر اساس تعرفه خدمات ژئوتکنيک و مقاومت مصالح سازمان برنامه و بودجه کشور مي باشد.
5- چه مدت طول مي کشد تا نتايج آماده شوند؟
- از آنجائیکه اجرای آزمایش ها بر اساس استانداردهای بین المللی و ملی کشور انجام می شود مدت زمان آماده سازی نتایج آزمايش ها بستگي به شيوه انجام آزمون و زمان تعريف شده در استاندارد مربوطه دارد.
6- آيا امکان نگهداري نمونه ها در آزمايشگاه فني و مکانيک خاک در آينده وجود دارد؟
- بعد از انجام آزمايشها باقيمانده نمونه هاي درخواستي از طرف آزمايشگاه استانها، سد و طرح گرمسيري و دفتر کاوشها به مدت يکماه از تاريخ شماره و ثبت نامۀ ارسال نتايج نهايي، در دبيرخانه نگهداري مي گردد و پس از آن معدوم مي شود و نمونه هايي که مربوط به اشخاص حقيقي و شرکت ها و سازمانهاي حقوقي مي باشد چنانچه در درخواست متقاضي اعلام شده باشد که پس از اتمام آزمايشات نگهداري شود امکان پذير است.
7- ارسال نمونه در چه ساعات و روزهايي امکان پذير است؟
- کليه روزهاي کاري و در ساعات اداري و چنانچه هماهنگي قبلي انجام شده باشد در ساعات غير کاري انجام مي پذيرد.
8- آيا در ارائه خدمات تخفيف هم داده مي شود؟
- بر اساس مصوبات مجمع و هيئت مديره شرکت و با دستور مديريت عامل.
9- آيا همه آزمايش ها در محل آزمايشگاه فني و مکانيک خاک انجام مي شوند يا ممکن است برون سپاري شوند؟
- تقريبا همه آزمايشات در محل آزمايشگاه انجام مي شود.
10- آيا امکان حضور ناظر در هنگام انجام آزمايش وجود دارد؟
- با هماهنگي معاونت فني و مهندسي امکان حضور ناظر وجود دارد.
{tab title="راهبرد مشارکت" alias="راهبرد مشارکت"}
{tab title=" میز خدمت الکترونیکی" alias="میز خدمت الکترونیکی"}
عنوان خدمت |
ارائه خدمات فنی، مهندسی و کنترل کیفیت حوزۀ راه، مسکن و شهرسازی |
||||||||
شناسه خدمت |
150514995000 | ||||||||
نام سامانه و آدرس |
سامانه مدیریت خدمات آزمایشگاهی به آدرس lims.tsml.ir:8080 |
||||||||
نوع خدمت |
خدمت به شهروندان (G2C)
خدمت به کسب و کار (G2B) خدمت به دیگر دستگاههای دولتی (G2G) |
||||||||
شرح خدمت |
ارائه خدمات آزمون های کنترل کیفی مصالح ساختمانی و پروژه های عمرانی، مطالعات ژئوتکنیک، ارزیابی و روسازی راهها، و فرودگاهها، کالیبراسیون لوازم و تجهیزات آزمایشگاهی و ارائه خدمات آموزشی پژوهشی و تدوین ضوابط و معیارها |
||||||||
مدارک لازم برای انجام خدمت |
درخواست ارائه خدمات و انعقاد قرارداد | ||||||||
قوانین و مقررات بالا دستی |
نظام فنی و اجرایی کشور، آیین نامه ها و ضوابط سازمان مدیریت و برنامه ریزی و اساسنامه شرکت | ||||||||
متوسط مدت زمان ارائه خدمت |
متغیر از یک روز تا یک ماه | ||||||||
هزینه ارائه خدمت به خدمت گیرندگان |
بر اساس تعرفه سازمان مدیریت و برنامه ریزی (تعرفه ژئوتکنیک و مقاومت مصالح) | ||||||||
مراحل گردش کار |
1- ارائه درخواست انجام خدمت توسط متقاضی 2- ارجاع درخواست به کارشناس بازاريابی و امور قراردادها جهت اعلام نظر فنی و تکميل برگه انجام کار 3- بررسی امکان سنجی انجام خدمت و رفع ابهام های احتمالی درخواست 4- برآورد هزينه و زمان انجام خدمت و توافق با مشتری 5- انجام فرايند بازرسی کنترل کيفی 6- آغاز فرايند انجام آزمون بر روی نمونه های آزمایشی توسط آزمایشگاههای تخصصی 7- جمع بندی و ارسال نتایج آزمایش به مشتریان |
||||||||
|
{/tabs}