1400-09-27 14:43:29 | اخبار | شناسه : 2919 | بازدید : 721
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک اظهار داشت: پروژه بهسازی باند 29 چپ فرودگاه مهرآباد از لحاظ کیفی و طول عمر مفید یکی از پروژههای ماندگار و الگو در کشور خواهد بود که شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در همکاری با شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران ، نقش آفرینی ویژهای در این پروژه داشته است.
به گزارش روابط عمومی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، صبح امروز شنبه 27 آذر مجید کیانپور به مناسبت هفته حمل و نقل به اتفاق سیاوش امیرمکری رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران ، از روند اجرایی پروژه بهسازی باند ۲۹ چپ بازدید کردند.
کیانپور در این بازدید ضمن تشکر از دقت نظر و توجه مدیرعامل و ارکان فنی شرکت فرودگاههای کشور به مقوله کیفیت ، با اشاره به اینکه پروژه بهسازی باند 29 چپ فرودگاه مهرآباد کار بزرگ و ماندگار در ایران خواهد بود گفت: با توجه به اهمیت فرودگاه مهرآباد و نیز امنیت حمل و نقل و ارتقاء کیفی و بروز رسانی استانداردها و افزایش طول عمر مفید باند 29 چپ ، این پروژه بزرگ به عنوان یکی از ماندگارترین پروژه های فرودگاههای کشور از لحاظ رعایت اصول فنی و ضوابط استاندارد ، ارتقاء کیفی باند فرودگاه و افزایش طول عمر مفید و همچنین کاهش هزینه احداث خواهد شد .
کیانپور با بیان اینکه همکاری شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با شرکت فرودگاههای و ناوبری هوای ایران به چند دهه می رسد افزود: هم اکنون شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به طور همزمان در فرودگاههای تبریز، یزد، تهران، مشهد، بندرعباس و ... در حال کار مطالعاتی و ارائه خدمات آزمایشگاهی و کمک به ارتقاء کیفی پروژههای فرودگاهی است.
وی با بیان اینکه شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک آمادگی دارد در همه زمینهها خدمات خود را به فرودگاههای کشور ارائه کند خاطر نشان کرد: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ضمن مشتری مداری تلاش ویژهای را طی یک سال گذشته برای تجهیز، بروز رسانی و بهرهبرداری از نیروی فنی متخصص و به کارگیری تجهیزات منحصر به فرد در کشور و با بروز رسانی و تدوین استانداردها توانسته در پروژههای بزرگ ملی نقش آفرینی داشته و در ارتقاء کیفی اثر گذاری ویژهای داشته باشد.
کیانپور ادامه داد: شرکت آزمایشگاه در تمامی پروژهها به دنبال بهبود کیفیت و ارائه نتایج دقیق آزمایشها مطابق استانداردها هستیم و به هیچ وجه از استانداردها عدول نخواهیم کرد و همزمان از پیشنهادات و انتقادات استقبال میکنیم و به دنبال بهبود خدمات و افزایش ارائه خدمات به مشتریان هستیم.
مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با اشاره به انجام 5 طرح اختلاط آسفالت خاص در پروژه باند 29 چپ گفت: بیش از 700 نمونه آزمایش شامل بیش از 53 مورد دانه بندی ماسه و شن، 242 مورد دانسیته در محل برای استریپها، 65 مورد دانسیته درجا، 15 مورد نمونهبرداری ماسه آسفالت، 89 نمونه برداری از اساس قیر نفوذپذیر ،21 مورد نمونه برداری بتن و 89 و 161 مورد نمونه برداری از لایه اول و دوم بیندر پروژه بهسازی باند 29 چپ فرودگاه مهرآباد انجام شده است.
مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: این شرکت با توان و تجهیزات و نرمافزارهای منحصر به فردی که در اختیار دارد آمادگی دارد ، با پایش مکانی ابنیهها و دارایی های زیر ساختی فرودگاهها و استفاده از تکنولوژی ارزیابی روسازی باندهای فرودگاه می تواند به کاهش هزینه عملیات بهسازی و افزایش شاخص های بهره برداری کمک دهد.
مدیرعامل شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران: علاقمند به همکاری و بهرهگیری از توان و ظرفیتهای شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در تمام فرودگاههای کشور هستیم
سیاوش امیرمکری رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران در جریان این بازدید گفت: با توجه به تاریخچه و شناخت از خدمات و ظرفیتهای جدید ارائه شده از شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ما در تمام فرودگاههای کشور علاقمند به دریافت خدمات فنی ، مطالعاتی، آزمایشگاهی ومهندسی از شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک هستیم.
امیرمکری تاکید کرد: پروژه باند 29 چپ فرودگاه مهرآباد به عنوان یکی از مهمترین و نیز پرترافیکترین باندهای فرودگاهی کشور است که شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ، در بخش خدمات مشاوره فنی در خصوص ارتقاء کیفی و خدمات آزمایشگاهی با ارکان فنی پروژه همکاری موثر داشته و طبق برنامهزمان بندی در تلاش هستیم که این پروژه در انتهای سال به بهرهبرداری برسد و اولویت ما در این پروژه انجام با کیفیت پروژه طبق برنامه زمانبندی است.