1400-07-27 14:35:01 | اخبار | شناسه : 2882 | بازدید : 1828
مجید کیانپور اظهار داشت: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک موفق شد طی 3 مرحله 4، هزار و 200 کیلومتر- خط از معابر اصلی تهران را اسکن و خدمات مشاوره و ارزیابی خود را از وضعیت روسازی معابر کلان شهر تهران را در اختیار سازمان مشاور فنی و مهندسی شهرداری تهران قرار خواهد داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، مجید کیانپور مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: در راستای ورود به بازارهای جدید و همکاری با شهرداری کلانشهرهای کشور، تفاهم نامه عملیات اجرایی فاز سوم برداشت مکانیزه و پیادهسازی سیستم مدیریت نگهداری معابر بزرگراهی شهر تهران (Tehran PMS 1400) میان شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک و سازمان مشاور فنی و مهندسی شهرداری تهران به امضاء رسید.
کیانپور اضافه کرد: در ادامه انجام خدمات فنی و مهندسی و همکاری شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در حوزه فعالیتهای خدمات مشاوره و ارزیابی وضعیت روسازیهای معابر کلان شهر تهران، قرارداد فاز سوم برداشت مکانیزه و پیادهسازی سیستم مدیریت نگهداری معابر بزرگراهی شهر تهران (Tehran PMS 1400)، امسال مابین سازمان مشاور فنی و مهندسی شهرداری تهران و شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک اجرایی شده است.
وی با بیان اینکه فاز اول و دوم این پروژه در 2 سال گذشته عملیاتی شده بود، افزود: در اجرای فاز سوم اين پروژه از دستگاه اسکنر سطح جاده (LCMS) و تجهیزات خاص و مطابق با استاندارد روز دنیا برای پایش و اندازهگیری خودکار خرابیهای سطحی بزرگراهها و بخشی از خیابانهای منتخب شهر تهران در برداشتهای میدانی کامل معابر بزرگراهی، معابر اصلی منتخب و تبادلات (رمپ و لوپهای بزرگراهی) به طول بالغ بر 4200 کیلومتر– خط توسط متخصصین فنی و مهندسی دفتر مهندسین مشاور شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استفاده شده است.
کیانپور با اشاره به اینکه پس از تکمیل عملیات برداشت میدانی ، تحلیل و پردازش دادههای اخذ شده انجام خواهد شد تصریح کرد: آماده سازی نقشههای اجرایی و تهیه گزارش نهایی در دستور کار این شرکت قرار گرفته است .
مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با بیان اینکه فرایند مطالعات انجام شده در شهر بزرگ تهران با پیشرفت بسیار مطلوبی همراه بوده ادامه داد: پیش بینی میشود، اطلاعات حاصل از مطالعات مذکور در قالب گزارشهای مدیریتی، نقشههای اجرایی( رویکردهای نگهداری جاری، پیشگیرانه، بهسازی و ...)، در مسیرهای قطعهبندی شده و به تفکیک مناطق 22 گانه، همراه با برآورد مالی احجام عملیات نگهداری، طی 3 ماه آینده تهیه و پس از بارگذاری در سامانه web- GIS مدیریت روسازی معابر شهر تهران، در اختیار کارفرما قرار گیرد.