مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک تأکید کرد: فعالان روابط عمومی‎ باید از میان نخبگان هر سازمان انتخاب شوند

2024-12-23 05:05:01 | ID : 1841 | يزور : 259

 مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک تأکید کرد: فعالان روابط عمومی‎ باید از میان نخبگان هر سازمان انتخاب شوند

مجید کیانپور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک اظهار داشت: روابط عمومی‌ها آیینه تمام نمای هر سازمان محسوب می‌شوند و به‌کارگیری نیروی انسانی نخبه ، آگاه و توانمند در این حوزه پیش از پیش احساس می‌شود.

roz ravabet omomi 4

به گزارش روابط عمومی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، هم‌زمان با روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی از مدیر، کارکنان و مسئولین روابط عمومی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در ستاد و استان‌ها با حضور مجید کیانپور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، مدیران کل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک و قاسم بی‌نیاز رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی تقدیر و تجلیل شد و برترین روابط عمومی‌ها آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در استان‌ها نیز معرفی شدند.

کیانپور ضمن تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی گفت: روابط عمومی‎ها با عملکرد حرفه‌ای و مثبت خود در راستای برجسته کردن برند و مارکتینگ سازمان خود نقش به سزایی دارند و مجموعه اقدامات مثبت روابط عمومی در ارائه خدمات به جامعه هدف و افزایش اعتماد نزد افکار عمومی می‌تواند نقش به سزایی داشته باشد.

وی با بیان اینکه بدون تردید روابط عمومی به‌عنوان عنصر اصلی در سیاست‌گذاری‌های کلان و راهبردی سازمان‌ها جایگاه ویژه‌ای دارند تصریح کرد: از آنجا که روابط عمومی و کارکرد‌های آن به‌مثابه روح فعالیت‌های یک سازمان است‎، روابط عمومی امروزه به رکن اصلی یک سازمان تبدیل شده است.

کیانپور در ادامه با اشاره به تاریخچه حضور شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در کشور و فعالیت چند دهه گذشته آن، گفت: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با 66 سال سابقه اجرایی و حضور 22 مدیر پیشین در رأس آن، یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی است.

وی با اشاره به مجموع اقدامات انجام شده آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در سال گذشته و ابتدای امسال که توسط روابط عمومی‌های آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک سراسر کشور مستندسازی شده گفت: مجموع اخبار و محتوای تولید شده توسط واحدهای روابط عمومی ستاد و استانی نشان می‌دهد در سال گذشته آزمایشگاه‌های فنی و مکانیک خاک سراسر کشور قریب به 2 میلیون آزمایش برای ارتقاء کیفی پروژه‎های عمرانی به ثبت رسانده‎‌اند.

وی ادامه داد: این تعداد آزمایش در پروژه‌های مختلف دستگاه‎های اجرایی و وزارتخانه‌هایی مانند راه و شهرسازی ، صمت ، نیرو، نفت، کشور، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و همکاری با بیش از 37 وزارتخانه و دستگاه اجرایی و همچنین بخش خصوصی در سراسر کشور انجام شده است.

کیانپور ادامه داد: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک توانایی انجام بیش از 500 آزمایش متنوع فنی و مهندسی را در سراسر کشور دارد که تعداد قابل توجه‎ای از این آزمایش‎ها بصورت منحصربه‌فرد و با تخصص خاص توسط مهندسین فنی و بهره‎گیری از دستگاه‌های مدرن بر اساس استانداردهای روز دنیا انجام شده است.

وی با بیان اینکه شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک موفق به تدوین بیش از یک‌صد استاندارد در بخش‎های مختلف فنی شده است افزود: این استانداردها در حوزه‌های بهینه‌سازی انرژی، بخش آسفالت و بخش قیر، ژئوتکنیک و ... انجام شده و در سال‎های اخیر حرف نخست در استانداردهای حوزه قیر را شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در کشور می‌زند.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با اشاره به اینکه با اقدامات انجام شده توسط اداره کل امور قراردادها و همچنین روابط عمومی ، این شرکت در سال جدید به بازارهای جدید برای صدور خدمات فنی و مهندسی ورود کرده است، گفت: روابط عمومی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با تولید محتوای خاص و معرفی توانمندی‎های شرکت طی چند ماه گذشته توانسته ضمن تاثیرگذاری بر افکار عمومی، زمینه‌های حضور شرکت را در حوزه‌های جدید نظیر معادن و صدور خدمات فنی و مهندسی به کشورهای همسایه مهیا نماید و هم اکنون با افغانستان، سلیمانیه عراق، کشورهای حاشیه خلیج‌فارس و حاشیه دریای خزر برای صدور خدمات فنی مهندسی رایزنی شده است.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با اشاره به اینکه ورود به بازارهای جدید از اولویت شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک است، اظهار داشت: امسال باید به بازارهای جدید ورود کرد، از جمله این بازارها حوزه معادن و ارائه خدمات آزمایشگاهی در بخش حفاری است که شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک می‌تواند با ارائه خدمات منحصربه‌فرد در این بخش نیز تأثیرگذار باشد.

کیانپور با اشاره به اینکه روابط عمومی می‌تواند در حوزه برند سازی و مارکتینگ نقش به سزایی داشته باشد، گفت: روابط عمومی با اطلاع‌رسانی به هنگام و تولید محتوی‎های مناسب و ایجاد ارزش افزوده می‌تواند ضمن جلب توجه و اعتماد افکار عمومی ، در تحقق جمیع سیاست‌های کلان شرکت تاثیرگذار باشد.

 در پایان مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ضمن مهم ارزیابی کردن انتخابات ریاست جمهوری برای حضور در انتخابات از همه مردم دعوت کرد و گفت: حضور در انتخابات وظیفه شرعی و عرفی تک‎تک مردم است و برای توسعه ایران اسلامی باید در انتخابات 28 خرداد حضوری حداکثری داشته باشیم و تشویق کنیم که همه در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

1400/2/28

ولاية
تعليقات
    لم يتم العثور على شيء!

يمكنك أيضًا تسجيل رأيك حول هذه المقالة: